On tullut jo pitkään mietittyä, että josko raapustelisi jotain kehittävää aikansa kuluksi. Haaveilin pitkään myös muuten sarjisblogista mutta tajusin sen mahdottomaksi kun on 7 kk vuodessa ilman skanneria ja muutenkin erittäin huono kynän käyttäjä.

Suunnattomasti rupesi kylläkin vituttamaan kun en saanut mieleistäni pohjaa, koska koodi kusi ja kaikki oli perseestä ja tsillee. Noo, tulevaisuudessa kunhan jaksan perehtyä niin pohja ei ole tämä vakkaritylsä.

Pitkästä aikaa ihan saatanan flegmaattinen olo. Oon ollu ehkä liioitellen maaliskuusta asti joka päivä aika reippaana menossa jos pyydetään mutta tänään oon vaan lagannu tätä näyttöä (myönnetään, hieman stalkkasin paria blogia ja pelasin meeblingsiä).

Lisäksi vielä pää on ihan utua (jäikö grillisavut eilen päähän leijumaan vai häh?) ja kuuntelen hiljaista ja hempeää musiikkia. Hulluksi meinaa tulla. Mutta jos kerran tänään ei ole mitään niin voisipa melkein harkita lähtemistä lenkille, paitsi olen niin saatanan jumissa ettei siitäkään mahda mitään tulla.

Huh. Viikon päästä kotiin ja tiedättekös, se vituttaa aika perkeleesti, sinänsä. Toisaalta onhan se siellä metän rauhassa mukava chillailla. Mutta loppujen lopuksi siinä käy kuten viime kesänä, eli istun yksin päivät pitkät seuraavaan asti yksin kotona, kun en jaksa liikkua saatika soittaa kenellekään. Ja vanhusten sähkölasku palaa taas oikeille raiteille kun olen omaa konetta vinguttamassa. Se netti on muuten raastavan hidas, mutta niin on tämäkin.

Minulla olisi muuten mahdollisuus kesätöihin ehkäpäs, Suomussalmen kunta kustantaisi.. Eihän niitä juuri kukaan saanut, mutta perkele kun en vaan jaksaisi marssia minnekkään niitä töitä vaatimaan. Ihan perseestä.

Jotenkin alkaa mennä tämä sävy turhan negatiiviseen ja kiroiluakin alkaa esiintyä. Voisi juoda pari litraa vettä että kiertäisi tuonne päähänkin niin lähtisi tuo utuisuus pois. Sitten olisiko pari puhelua kova sana ja häipyisi tästä kotoa mollottamasta kuvaannollisesti tuli perseen alla. En ees tajua miten oon kestäny koko talven istua vaan koneella tai laittaen ruokaa. Nyt oon sen ruoanlaiton onnistunut muutamaan otteeseen skippaamaan sanomalla vaan et moi mä meen tuun illalla.

Ruoasta puheen ollen, eilisen grillauksen vuoksi haluaisin tänäänkin grillata. Yllätys. Mutta ilma on karsean kolea ja kaikkea paskaa. Ja toisakseen, löysin eilen pakastimesta yksin MINULLE ostetun pizzan. Oisko vähän niinkuin GRANDIOSA, pizzakeskiviikko. Se on taas se mussutuskausi. Kuka oikeasti jaksaa seurata jotain kaloreita, minä en ikinä ainakaan.

Ajattelin muuten viahteeksi vähentää tupakointia, että saisin sen päättäreiden jälkeen lopetettua, mutta mistä vetoa poijjat että vielä 60 vuoden päästäkin puhelen lopettavani. Saatanan saamaton laiskiainen. No, niin.